هانوتا

فهرست

خانه » مهارتهای استخدامی » چطور کار پیدا کنیم؟
04 مهر 1401

چطور کار پیدا کنیم؟

چطوری کار پیدا کنیم؟

وقتی صحبت از کاریابی و استخدام می‌شود، تا همین چند سال پیش ذهن همه به سمت روش‌های سنتی و بسیار زمان‌گیر می‌رفت. شاید تصوری که ما از کاریابی در ذهن داشتیم ورق زدن روزنامه‌ها و رسیدن به صفحه آگهی‌ها بود، اما باید قبول کرد که این راه‌ها دیگر در دنیای امروزی جایی ندارند و در واقع کاری می‌کنند که شما از دیگر افراد کارجو عقب بیفتید.

وب‌سایت‌های کاریابی امکانی هستند که اینترنت در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم با استفاده درست از آنها به شغل رؤیایی خود نزدیک و نزدیک‌تر شویم. این وب‌سایت‌های کاریابی معمولا هزاران و صدها آگهی شغلی را منتشر می‌کنند و برای دسترسی به آنها دیگر نیاز نیست تا از منزل خارج شوید، روزنامه بخرید، آن را ورق بزنید تا بلکه به آگهی‌های استخدامی آن برسید.

این موتورهای جستجوی شغلی به اندازه‌ای خود را در پیدا کردن کار اثبات کرده‌اند، که می‌توان گفت که بیشتر افراد در حال حاضر برای یافتن شغل دلخواه خود آنها را انتخاب می‌کنند و با کمک آنها صفر تا صد کاریابی خود را انجام می‌دهند.

در این مقاله میخوایم لیستی از بهترین وب‌سایت‌های کاریابی ایران را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا در زمانی که به دنبال کار بودید، خیلی سریع و با کمک این وب‌سایت‌ها برای موقعیت‌های شغلی اقدام کنید. مطمئنا ملاک انتخاب ما برای این وب‌سایت‌ها، سهولت کار با آنها، خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه‌ها و میزان آگهی‌های منتشر شده در آنها می‌باشد.

سایت ای استخدام

یکی از وب‌سایت‌های کاریابی است که سعی دارد تا افراد را با همان فرمت سنتی، اما به صورت آنلاین به استخدام نزدیک کند. ای استخدام را تقریبا می‌توان بهترین وب‌سایت برای استخدام در شرکت‌های دولتی دانست و بیشتر آگهی‌های شغلی که در این وب‌سایت منتشر می‌شوند، به شرکت‌های دولتی ربط دارند. در این میان شرکت‌هایی که به دنبال استخدام سرباز برای گذراندن سربازی یا همان امریه هستند نیز، در سایت ای استخدام حضور دارند و شما می‌توانید برای دیدن آنها به این وب‌سایت مراجعه کنید.

ای استخدام با انتشار آگهی‌های شغلی، فراخوان‌ها مانند فراخوان بانک‌ها برای استخدام و اخبار استخدامی در سراسر کشور، قصد دارد تا به کارجویان کمک کند تا راحت‌تر از زمان گذشته کاریابی را انجام دهند. همچنین بستری فراهم کرده که آنهایی که دوست دارند تا کار دولتی داشته باشند، سریع‌تر برای فرصت‌های شغلی دولتی اقدام کنند.

سایت جاب ویژن

از دیگر وب‌سایت‌های حوزه کاریابی در ایران می‌توان به وب‌سایت جاب ویژن اشاره کرد. این وب‌سایت از سال 95 و به مدت پنج سال است که کار خود را آغاز کرده است و در این مدت کم توانسته تا به جایگاه خوبی در این حوزه دست پیدا کند.

کارجویانی که تمایل دارند تا پروسه کاریابی خود را کوتاه کنند و هر چه سریع‌تر به موقعیت‌های شغلی بازار کار دست پیدا کنند، جاب ویژن را می‌توانند انتخاب کنند. یکی از کارهایی که جاب ویژن برای کوتاه‌تر کردن مسیر کاریابی انجام داده است، این است که کارجویان می‌توانند در این وب‌سایت رزومه خود را به دو زبان بنویسند و آن را برای هر موقعیت شغلی ارسال کنند. امکان ساخت رزومه در جاب ویژن کاملا رایگان است و پس از ثبت نام در این وب‌سایت می‌توانید اقدام به ساخت رزومه خود کنید.

استخدام شدن و کاریابی همیشه سخت نیست، فقط کافیست تا راه و رسم آن را بلد باشید. جاب ویژن در این راه کنار شما است تا بتوانید به شغل ایده آل خود برسید.

سایت جابینجا

از دیگر وب‌سایت‌های کاریابی خوب ایران می‌توانیم به وب‌سایت جابینجا اشاره کنیم. این وب‌سایت نیز در میان وب‌سایت‌هایی قرار می‌گیرد که طیف وسیعی از آگهی‌های شغلی از تمام شرکت‌ها را شامل می‌شود و خب در میان پراستفاده‌ترین وب‌سایت‌ها در میان کاربران و خصوصا کارجویان قرار می‌گیرد.

دامنه مشاغل و آگهی‌های شغلی در جابینجا بسیار گسترده است و افراد با هر سن، مهارت،‌ سابقه کار، مدرک تحصیلی و همچنین رزومه کاری می‌توانند در این وب سایت، کار پیدا کنند. نحوه آسان کار با این وب‌سایت، در میان مزیت‌های این وب‌سایت به شمار می‌آید که کاریابی را برای همه افراد در هر سطحی آسان کرده است. به این ترتیب، زمان صرف شده برای کاریابی بسیار کاهش پیدا می‌کند و خیلی سریع‌تر می‌توان به شغل مناسب دست پیدا کرد.

جابینجا، سامانه کاریابی آنلاین با بیشترین تعداد آگهی استخدام در ایران است که زمینه مشاغل آگهی شده در این وب‌سایت تخصصی نیست و افراد با هر تخصصی می‌توانند در این وب‌سایت کاریابی را انجام دهند.

کلام پایانی

در این مقاله بهترین وب‌سایت‌های کاریابی ایران را نام بردیم تا به شما کمک کنیم که روند پیدا کردن شغل خود را کوتاه‌تر و سریع‌تر کنید و همچنین به جدیدترین فرصت‌های شغلی دسترسی داشته باشید. استفاده از فناوری و اینترنت به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده و کسی در این مسیر موفق‌تر عمل خواهد کرد که بتواند از تکنولوژی به بهترین شکل استفاده کند.

hanota

اشتراک در
اطلاع از
guest
نام دوره
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x