خانه » آموزش اینستاگرام » اکسپلور اینستاگرام
19 ژوئن 2022

اکسپلور اینستاگرام

اگر قرار است فروش از طریق پیجمان را افزایش دهیم و درآمدی از طریق این برنامه داشته باشیم، باید پست هایمان را وارد اکسپلور کنیم. خب این اکسپلور کجاست و چطوری باید داخل آن وارد شویم؟ 

بخش اکسپلور کمک فوق العاده ای به کسب و کار اینترنتی و فیزیکی شما خواهد کرد. چرا که کسانی که فکرش را هم نمی‌کنید می‌توانند پست شما را ببینند و مشتری شما شوند.همچنین اینستاگرام به پیج هایی که کاربران زیاد به آن سر می‌زنند امتیاز بهتری می‌دهد.

خیلی از کاربران و یا کسب و کارها به این فکر می‌کنند که خب آن هایی که در explore اینستاگرام قرار گرفته اند حتما شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته اند اما  اصلا اینطور نیست. فقط باید تنبلی را کنار بگذارید و شروع به انجام دادن فعالیت هایی که به شما گفته می‌شود کنید.

برای رشد و جذب فالوور در اینستاگرام محتوای پیج شما باید توسط کاربران دیده شود. یکی از مهم ترین راه های دیده شدن راه پیدا کردن به اکسپلور میباشد. 

اکسپلور صفحه ای در فضای اینستاگرام است که محتوایی که هر کاربر علاقه مند به آن میباشد را به او نمایش میدهد. پس یکی از راه های رشد در اینستاگرام دیده شدن توسط کاربرانی میباشد که علقمه مند به محتوای شما هستند یعنی اکسپلور.

احتمالاً اگر شما قصد فعالیت حرفه ای در اینستاگرام را دارید یکی از بزرگترین دغدغه هایتان راه یافتن به اکسپلور میباشد. باید گفت ساده ترین راه برای رفتن به اکسپلور تولید محتوای اصولی و با کیفیت میباشد ولی شما برای بهبود عملکرد خود و تولید محتوای با کیفیت قابلیتی از طرف اینستاگرام در اختیارتان قرار گرفته به اسم اینسایت که در مقالات قبل راجع به آن توضیح داده شد.

در اینسایتی که شما از پست خود میگیرید سه آمار ( impression و account reach و views ) علاوه بر آمار و ارقامی که در اختیار شما قرار میدهد مشاهده میکنید.

 

همانطور که گفته شد impression تعداد دفعاتی میباشد که یک اکانت محتوای شما را دیده است و account reach تعداد اکانت هایی میباشد که پست شما به آنها نمایش داده شده است و view یا همان بازدید پست که اگر مخاطب برای مدت زمانی مشخص ویدیو شما را مشاهده کند جز آمار بازدید پست شما قرار میگیرد.

 

برای مثال شما یک پست ویدیویی 5 دقیقه ای در صفحه خود بارگزاری میکنید، بعد از گذشت 24 ساعت اینسایت پست خود را مشاهده کنید. عددی که تحت عنوان impression میبینید تعداد دفعاتی میباشد که ویدیو شما از اول تا اخر برای مخاطبان نمایش داده شده است. به زبان ساده تر ممکن است یک اکانت ویدیو شما را 4 بار از اول تا اخر مشاهده کند که این 4 بار جز آمار impression به حساب می آید.

 

از طرفی برخی از مخاطبان ویدیو شما را تا ثانیه 20 دیده و دیگر بقیه ویدیو را تماشا نکردند در این صورت این مخاطب جز آمار بازدید پست به حساب نمی آید و همانطور که گفته شد درصورتی جز این آمار قرار میگیرد که تا مدت زمان مشخصی ویدیو شما را مشاهده کند.

حال پست شما از راه های مختلف به کاربران نمایش داده شده است ولی ممکن است کاربر پست شما را اصلا تماشا نکرده باشد یا مانند مورد قبل مدت کمی از ویدیو شما را تماشا کرده باشد در این حالت جز آمار بازدید پست نمیباشد ولی جز آمار account reach قرار میگیرد.

 

تا اینجا با سه مفهوم account reach، views، impression آشنا شدید.

یکی از راه های رفتن به اکسپلور بالا بردن نرخ impression به account reach میباشد. این نرخ حاصل تقسیم عدد impression به عدد account reach میباشد.

اکسپلور اینستاگرام جایی است که شما می‌توانید کلی تغییرات در کسب و کار خود و یا پیج شخصی خود ایجاد کنید. پس بیکار نمانید و از این قابلیت استفاده کنید.

پس برای راهیابی به این فضای فوق العاده باید الگوریتمهای اینستاگرام را بدانید و طبق آن پیش برید که ما در دوره های اصلی هانوتا به شما تمام این الگوریتمها را یاد میدهیم و محتوای شما در زمان خیلی کمی وارد اکسپلور و در نتیجه جذب فالور واقعی برای شما میشود.

 

 

نتایج دانشجویان دوره اصلی گروه آموزشی هانوتا

hanota

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.